Retur og reklamasjon
Du har alltid 14 dagers angrefrist på alle ordre. Retur av varer registreres enkelt ved å logge inn på din konto i nettbutikken. Vi benytter ikke ordinært angrefristskjema
men elektronisk returmelding, bedre oversikt for oss og for deg. Vi tar ikke ansvar for varer som blir send i retur uten avtale. Reell frakt begge veier må betales av kjøper ved bruk av angrefristen, det vil si at om si sponser frakten (fri frakt eller delvis sponser frakt) må du som kunde ved bruk av angrefristen betale full frakt begge veier om du benytter deg av angrefristen. Retur grunnet mangel eller feil dekkes selvsagt av oss i sin helhet. Ved retur grunnet angrefrist må varen og forpakningen være i den samme stand som når du mottok den. Ved skader på vare eller emballasje forbeholder vi oss retten til å avskrive verdi eller avslå returen. Angrefristen gjelder kun privatpersoner og ikke bedrifter. Garanti/reklamsjon for bedrifter er også begrenset til 1 år. Kjøp der firmanavn er registrert på ordren regnes som bedriftskjøp.

Husk at alle ordre er bindende. Det vil bli fakturert 10% gebyr av vareverdi eller 100 kr utifra hva som er høyest samt reelle fraktomkostninger dersom pakken ikke hentes innen tidsfristen. Bekreftelse på ordren vil bli sendt deg på e-post.

Alle ordre må sjekkes grundig ved mottak. Dersom feil eller mangler ikke er rapportert oss innen 3 dager etter at ordren er utlevert regnes ordren som fullstendig, uskadet og komplett levert. Dersom det er synlige skader på eballasje etter transport må skademelding fylles ut sammen med transportør FØR du signerer for pakken.

Levering
Varer sendes normalt med Posten Norge hvis ikke annet er særskilt avtalt på forhånd og normal leveringstid når varen er på lager 1-5 virkedager. Dersom leveringstid er oppgitt på et produkt menes dette som leveringstid inn til oss.
Ved fraktmetoden "Store leveringer" benytter vi best egnet leveringsmetode for ordren.
For bestillinger som er betalt med kort eller Klarna der vi ikke har varene på lager hos oss sender vi ofte varene direkte fra importør for raskest mulig levering til deg. Da kan f.eks. Tollpost/Post nord "My pack" eller Posten/Bring benyttes.

Priser
Alle priser er oppgitt i norske kroner inklusiv merverdiavgift. Vi tar forbehold om ”trykkfeil” men ved tilfeller der produkter er feil priset vil du alltid bli kontaktet med informasjon om dette og spørsmål om du fortsatt ønsker produktet.

Bonus
Bonuspoeng gis kun til kunder som har registrert seg i nettbutikken. For mer informasjon om gyldighet og saldo på bonus konto gå til din handlekonto. Vi forbeholder oss retten til å kunne avvikle bonusordningen uten rett til refusjon.

 


Kontaktinformasjon:
XtremeCar.no
Adresse: Nygårdsveien 55 B, 1400 SKI
Org. nr: NO 889 129 492 MVA

 

 

Oppdatert / endret 03.12.15 kl 00.00 - Se kjøpsbetingelser før 03.12.15 kl 00.00

Retur og reklamasjon
Du har alltid 14 dagers angrefrist på alle ordre. Retur av varer registreres enkelt ved å logge inn på din konto i nettbutikken. Vi benytter ikke ordinært angrefristskjema
men elektronisk returmelding, bedre oversikt for oss og for deg. Vi tar ikke ansvar for varer som blir send i retur uten avtale. Reell frakt begge veier må betales av kjøper ved bruk av angrefristen. Retur grunnet mangel eller feil dekkes selvsagt av oss i sin helhet. Ved retur grunnet angrefrist må varen og forpakningen være i den samme stand som når du mottok den. Ved skader på vare eller emballasje forbeholder vi oss retten til å avskrive verdi eller avslå returen. Angrefristen gjelder kun privatpersoner og ikke bedrifter. Garanti/reklamsjon for bedrifter er også begrenset til 1 år. Kjøp der firmanavn er registrert på ordren regnes som bedriftskjøp.

Husk at alle ordre er bindende. Det vil bli fakturert 10% gebyr av vareverdi eller 100 kr utifra hva som er høyest samt reelle fraktomkostninger dersom pakken ikke hentes innen tidsfristen. Bekreftelse på ordren vil bli sendt deg på e-post.

Alle ordre må sjekkes grundig ved mottak. Dersom feil eller mangler ikke er rapportert oss innen 3 dager etter at ordren er utlevert regnes ordren som fullstendig, uskadet og komplett levert. Dersom det er synlige skader på eballasje etter transport må skademelding fylles ut sammen med transportør FØR du signerer for pakken.

Levering
Varer sendes normalt med Posten Norge hvis ikke annet er særskilt avtalt på forhånd og normal leveringstid når varen er på lager 1-5 virkedager. Dersom leveringstid er oppgitt på et produkt menes dette som leveringstid inn til oss.
Ved fraktmetoden "Store leveringer" benytter vi best egnet leveringsmetode for ordren.
For bestillinger som er betalt med kort eller Klarna der vi ikke har varene på lager hos oss sender vi ofte varene direkte fra importør for raskest mulig levering til deg. Da kan f.eks. Tollpost/Post nord "My pack" eller Posten/Bring benyttes.

Priser
Alle priser er oppgitt i norske kroner inklusiv merverdiavgift. Vi tar forbehold om ”trykkfeil” men ved tilfeller der produkter er feil priset vil du alltid bli kontaktet med informasjon om dette og spørsmål om du fortsatt ønsker produktet.

Bonus
Bonuspoeng gis kun til kunder som har registrert seg i nettbutikken. For mer informasjon om gyldighet og saldo på bonus konto gå til din handlekonto. Vi forbeholder oss retten til å kunne avvikle bonusordningen uten rett til refusjon.

 


Kontaktinformasjon:
XtremeCar.no

Adresse: Nygårdsveien 55 B, 1400 SKI
Org. nr: NO 889 129 492 MVA